ŠPECIÁLNA AKCIA! Nakúpte obľúbené kanekalony vo výhodnej cene od -15%. Stačí kliknúť na záložku AKCIA v hornom menu.

FAQ - najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky našich zákazníkov

 

Ako môžem upraviť kanekalon na hladký?

  • Kanekalon je možné upraviť tepelne maximálne však do 130 °C.

 

Aký je rozdiel medzi vysnívaným a 100% kanekalonom?

  • 100% kanekalon nemá upravené konce a je potrebná úprava na tenké konce. Vysnívaný kanekalon je už pripravený priamo na pletenie.

 

Ako upraviť konce copikov aby sa nerozplietali?

  • Konce copíkov je potrebné zapliesť až úplne dokonca.

 

Ako rozčesávať kanekalon?

  • Kanekalon je potrebné rozčesávať postupne z dola nahor. Najskôr rozčešeme spodok a postupne pokračujeme smerom hore.

 

Ako sa starať o zapletené vlasy?

  • Vlasy je potrebné pravidelne umývať, jemne každú cestičku. Následne ich vysušiť a na cestičky nastriekať dezinfekciu.

 

Aké produkty potrebujem, ak chcem začať zapletať?

  • Všetky potrebné produkty k zapletaniu pre začiatočníkov nájdete v ,,Boxe podľa Olgy". A potom už len zapletať a trénovať. 😉

 

Môže mi zapletanie s kanekalonom zničiť vlasy?

  • Nie, pri správnom zapletaní sa vlasy neničia.

 

Ako mi príde zásielka?

  • Zásielky odosielame cez spoločnost Packeta alebo cez Slovenskú poštu.

 

Aká je doba doručenia objednávky?

  • Každú zásielku expedujeme čo najsôr, aby ju zákazník dostal na druhy deň od objednania. Platí to však len pri objednávke v rámci Slovenskej a Českej republiky cez prepravnú spoločnosť Packeta.

 

Je možné si pre objednávku prísť osobne?

  • Samozrejme, po zvolení osobného odberu v objednávke, je možné prísť osobne na ulicu Šúrska 136/A v Modre.

 

Zasielate tovar aj do zahraničia?

  • Samozrejme, tovar zasielame takmer do celého sveta.

 

Môžem vrátiť tovar?

  • Áno, ak je tovar nerozbalený a nepoužitý, je možné ho vrátiť do 14 dní. Viac informácií o vrátení tovaru sa dozviete TU.

 

Môžem vrátiť len časť objednávky?

  • Áno, tovar však musí byť nerozbalený a nepoužitý. Peniaze Vám budú následne vrátené za vrátený tovar.

 

Ako môžem reklamovať tovar? 

  • Stačí, ak napíšete e-mail na info@vysnivanecopiky.sk , že chcete tovar reklamovať a o ďalšom postupe Vás budeme informovať. Viac informácií o reklámácii sa dozviete TU.

 

Kam mám poslať chybný tovar?

  • Chybný tovar môžete poslať späť cez Packetu s kódom, ktorý ste dostali v balíku alebo cez slovenskú poštu na adresu: Vysnívané copiky s.r.o., Šúrska 136/A 902 01 Modra.

 

Kedy bude tovar dostupný?

  • Usilovne sa snažíme, aby nedochádzalo k výpadkom tovarov. Nakoľko tovar objednávame z iných krajín, nedokážeme ovplyvniť termín dodania. Môžete využiť našu službu "Strážiť" a akonáhle naskladníme tovar, príde Vám e-mailom oznámenie o dostupnosti.

Späť do obchodu