FAQ - najčastejšie otázky
Najčastejšie otázky našich zákazníkov
Ako môžem upraviť kanekalon na hladký?
- Kanekalon je možné upraviť tepelne maximálne však do 130 °C.
Aký je rozdiel medzi vysnívaným a 100% kanekalonom?
- 100% kanekalon nemá upravené konce a je potrebná úprava na tenké konce. Vysnívaný kanekalon je už pripravený priamo na pletenie.
Ako upraviť konce copikov aby sa nerozplietali?
- Konce copíkov je potrebné zapliesť až úplne dokonca.
Ako rozčesávať kanekalon?
- Kanekalon je potrebné rozčesávať postupne z dola nahor. Najskôr rozčešeme spodok a postupne pokračujeme smerom hore.
Ako sa starať o zapletené vlasy?
- Vlasy je potrebné pravidelne umývať, jemne každú cestičku. Následne ich vysušiť a na cestičky nastriekať dezinfekciu.
Aké produkty potrebujem, ak chcem začať zapletať?
- Všetky potrebné produkty k zapletaniu pre začiatočníkov nájdete v ,,Boxe podľa Olgy". A potom už len zapletať a trénovať. 😉
Môže mi zapletanie s kanekalonom zničiť vlasy?
- Nie, pri správnom zapletaní sa vlasy neničia.
Ako mi príde zásielka?
- Zásielky odosielame cez spoločnost Packeta alebo cez Slovenskú poštu.
Aká je doba doručenia objednávky?
- Každú zásielku expedujeme čo najsôr, aby ju zákazník dostal na druhy deň od objednania. Platí to však len pri objednávke v rámci Slovenskej a Českej republiky cez prepravnú spoločnosť Packeta.
Je možné si pre objednávku prísť osobne?
- Samozrejme, po zvolení osobného odberu v objednávke, je možné prísť osobne na ulicu Šúrska 136/A v Modre.
Zasielate tovar aj do zahraničia?
- Samozrejme, tovar zasielame takmer do celého sveta.
Môžem vrátiť tovar?
- Áno, ak je tovar nerozbalený a nepoužitý, je možné ho vrátiť do 14 dní. Viac informácií o vrátení tovaru sa dozviete TU.
Môžem vrátiť len časť objednávky?
- Áno, tovar však musí byť nerozbalený a nepoužitý. Peniaze Vám budú následne vrátené za vrátený tovar.
Ako môžem reklamovať tovar?
- Stačí, ak napíšete e-mail na info@vysnivanecopiky.sk , že chcete tovar reklamovať a o ďalšom postupe Vás budeme informovať. Viac informácií o reklámácii sa dozviete TU.
Kam mám poslať chybný tovar?
- Chybný tovar môžete poslať späť cez Packetu s kódom, ktorý ste dostali v balíku alebo cez slovenskú poštu na adresu: Vysnívané copiky s.r.o., Šúrska 136/A 902 01 Modra.
Kedy bude tovar dostupný?
- Usilovne sa snažíme, aby nedochádzalo k výpadkom tovarov. Nakoľko tovar objednávame z iných krajín, nedokážeme ovplyvniť termín dodania. Môžete využiť našu službu "Strážiť" a akonáhle naskladníme tovar, príde Vám e-mailom oznámenie o dostupnosti.