FAQ - najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky našich zákazníkov

 

Do ktorých krajín doručujete objednávky? 

  • Objednávky doručujeme do:

    Albánsko, Andorra, Austrália, Belgicko, Bielorusko, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Cyprus, Česká republika, Čierna Hora, Dánsko, Estónsko, Fínsko, Francúzsko, Grécko, Gruzínsko, Holandsko, Chorvátsko, Írsko, Island, Israel, Canada, Kostarika, Litva, Lotyšsko, Luxembursko, Maďarsko, Malta, Moldavsko, Monaco, Nemecko, Nórsko, Poľsko, Portugalsko, Rakúsko, Rumunsko, Rusko, Slovensko, Slovinsko, Spojené arabské emiráty, Spojené štáty americké, Srbsko, Španielsko, Švajčiarsko, Švédsko, Taliansko, Turecko, Ukrajina, Veľká Británia.

 

Ako môžem upraviť kanekalon na hladký?

  • Kanekalon je možné upraviť tepelne maximálne však do 130 °C.

 

Aký je rozdiel medzi vysnívaným a 100% kanekalonom?

  • 100% kanekalon nemá upravené konce a je potrebná úprava na tenké konce. Vysnívaný kanekalon je už pripravený priamo na pletenie.

 

Ako upraviť konce copikov aby sa nerozplietali?

  • Konce copíkov je potrebné zapliesť až úplne dokonca.

 

Ako rozčesávať kanekalon?

  • Kanekalon je potrebné rozčesávať postupne z dola nahor. Najskôr rozčešeme spodok a postupne pokračujeme smerom hore.

 

Ako sa starať o zapletené vlasy?

  • Vlasy je potrebné pravidelne umývať, jemne každú cestičku. Následne ich vysušiť a na cestičky nastriekať dezinfekciu.

 

Aké produkty potrebujem, ak chcem začať zapletať?

  • Všetky potrebné produkty k zapletaniu pre začiatočníkov nájdete v ,,Boxe podľa Olgy". A potom už len zapletať a trénovať. 😉

 

Môže mi zapletanie s kanekalonom zničiť vlasy?

  • Nie, pri správnom zapletaní sa vlasy neničia.

 

Ako mi príde zásielka?

  • Zásielky odosielame cez spoločnost Packeta alebo cez Slovenskú poštu.

 

Aká je doba doručenia objednávky?

  • Každú zásielku expedujeme čo najsôr, aby ju zákazník dostal na druhy deň od objednania. Platí to však len pri objednávke v rámci Slovenskej a Českej republiky cez prepravnú spoločnosť Packeta.

 

Je možné si pre objednávku prísť osobne?

  • Samozrejme, po zvolení osobného odberu v objednávke, je možné prísť osobne na ulicu Šúrska 136/A v Modre.

 

Zasielate tovar aj do zahraničia?

  • Samozrejme, tovar zasielame takmer do celého sveta.

 

Môžem vrátiť tovar?

  • Áno, ak je tovar nerozbalený a nepoužitý, je možné ho vrátiť do 14 dní. Viac informácií o vrátení tovaru sa dozviete TU.

 

Môžem vrátiť len časť objednávky?

  • Áno, tovar však musí byť nerozbalený a nepoužitý. Peniaze Vám budú následne vrátené za vrátený tovar.

 

Ako môžem reklamovať tovar? 

  • Stačí, ak napíšete e-mail na info@vysnivanecopiky.sk , že chcete tovar reklamovať a o ďalšom postupe Vás budeme informovať. Viac informácií o reklámácii sa dozviete TU.

 

Kam mám poslať chybný tovar?

  • Chybný tovar môžete poslať späť cez Packetu s kódom, ktorý ste dostali v balíku alebo cez slovenskú poštu na adresu: Vysnívané copiky s.r.o., Šúrska 136/A 902 01 Modra.

 

Kedy bude tovar dostupný?

  • Usilovne sa snažíme, aby nedochádzalo k výpadkom tovarov. Nakoľko tovar objednávame z iných krajín, nedokážeme ovplyvniť termín dodania. Môžete využiť našu službu "Strážiť" a akonáhle naskladníme tovar, príde Vám e-mailom oznámenie o dostupnosti.

Späť do obchodu